wtorek, 8 kwietnia 2014

ZRÓB TO SAMa #60

Hej :)

Dość dawno mnie tu nie było, ostatnio moja blogowa działalność ogranicza się do obserwowania  Waszych genialnych postów.

W postanowieniach noworocznych obiecałam sobie że z początkiem kwietnia solidnie zabiorę się za naukę pytań do obrony! Więc się zabrałam :)

Miałam nawet myśl żeby zamknąć bloga i ewentualnie za jakiś czas stworzyć coś nowego, doskonalszego… ale doszłam do wniosku że za bardzo to lubię!

Mimo wszystko w najbliższym (dłuższym) czasie raczej rzadko będzie można mnie tu spotkać. Co nie znaczy że wcale! Bo szczerze wątpię żebym nic nie dłubała :) 

Mam nadzieję że chodź część poczeka! Bo mimo iż blogowanie jest świetne, to jednak priorytety biorą górę!

Ogłoszeń tyle, a tymczasem pochwalę się moimi filcowymi barankami i ich procesem twórczym! 

Nie wszystkim przypominają one baranki...ale zdania nie zmienię :D






Mi się podobają, mam nadzieję że i Wam przypadną do gustu!


Pozdrawiam Cieplutko, Klaudia.

11 komentarzy:

  1. A ja myślałam,żeś mi po prostu zaginęła wśród tej całej listy czytelniczej bo Twoich postów nie widziałam :)Baranki genialne - tak, tak zdecydowanie są to baranki ;D Powodzenia w nauce i ja w każdym bądź razie będę Ciebie wypatrywać ,bo tworzysz naprawdę ciekawe cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy taki komentarz zawsze najbardziej cieszy :) Dzięki!

      Usuń
    2. Też tak myślałam :D Baranki kochane wyszły ;)

      Usuń
  2. Pewnie, że przypominają baranki :) Są urocze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baranki bardzi fajne:) Poodzenia na obronie, ja sie bronie w maju i póki co leże i kwicze:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te baranki...fakt, obowiązki na plan pierwszy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wyszły :) Są urocze :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Baranki urocze :) Fajny wzór :)) Twórz choć czasem dla odstresowania :)) A wiadomo, że priorytety muszą być... :) Powodzenia w nauce! Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poczekamy, poczekamy oczywiście! Tylko już bez takich głupich pomysłów, że koniec blogowania, że nowy blog itp. A baranki faktycznie to baranki. Choć pierwszy rzut oka na zdjęcia bez czytania i pomyślałam, że to białe to jajko sadzone z filcu, bo takie gdzieś już widziałam;) hehe pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie świetne baranki. Super pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze, nie mogę się napatrzeć na te twoje rozmaite dzieła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze,bo to chyba one najbardziej mobilizuje mnie do działania :)