wtorek, 15 kwietnia 2014

Z INNEJ BECZKI #61


Hej :)


Jak tam idą Wam świąteczne przygotowania?  Mi nie za bardzo ma co iść. Jestem jedynie pomocnikiem w kuchni :)


Święta spędzamy u moich rodziców! Czyli najprzyjemniej jak można.

Wszystko przyszykowane, popieczono … i w końcu święta pełne bliskich mi osób! Mam tu złote warunki do nauki, tylko rozpraszaczy jakoś tak dużo:)
 

Dziś przyszłam do Was z ostatnimi karteczkami świątecznymi, które wykonałam i które mam nadzieję już doszły!


Jedna  powędrowała do Krzysia w ramach moich poczynań marzycielsko pocztowych.
A druga poleciała do Marty z bloga zaczarowana nitka w ramach świątecznej wymiany kartek zorganizowanej m.in przez Anetę.
 

Mam nadzieję że karteczki się spodobały i że niebawem i ja wyciągnę parę z skrzynki!


Na koniec zanim przepadnę znów na jakiś czas, chciałam Wam z całego serducha życzyć

Zdrowych, spokojnych i bardzo, bardzo smacznych świąt oraz umiarkowanie mokrego dyngusa.
Żeby słońce świeciło nie tylko na niebie, ale i w naszych sercach!


Pozdrawiam Cieplutko, Klaudia.

15 komentarzy:

  1. Jak już ci pisałam karteczki bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojj jakie kreatywne! :) Bardzo ładne wykonanie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny ten króliczek <333

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki super! Wzajemnie, wszystkiego dobrego na te święta!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne karteczki :) Bardzo oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Święta w gronie rodzinki na pewno będą wspaniałe :)
    A karteczki śliczne! Ja chciałam zrobić swoje, ale nijak wolnego czasu nie znalazłam.. :/ No cóż, może za rok się uda :)) Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te kartki ja wszystkie które robiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Są cudowne <3

    P.S. Dziękuje za miłe słowa ;* Mama Pawła właśnie wyszła ze szpitala i jest wszystko dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kochana dla ciebie oraz twych bliskich życzę zdrowych i spokojnych świąt wielkanocnych buziaki śląc Marii z rodziną

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki i wspaniały cel:) Zdrowych i radosnych Świąt:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołych Świąt Klaudio!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę miłego, rodzinnego, słonecznego świątecznego czasu! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję dziewczyny za życzenia! Święta u mnie były naprawdę udane...szkoda tylko że tak krótkie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze,bo to chyba one najbardziej mobilizuje mnie do działania :)