czwartek, 20 marca 2014

ZRÓB TO SAMa #59

Hej :)

Dziś moje pierwsze poczynania w kierunku świąt, czyli świąteczne karteczki! 


Proste bez przepychu. Mi osobiście bardzo się podobają! Mam nadzieję że i adresatom przypadną do gustu... chodź do ich  wysyłki pozostało mi troszkę czasu.


A swoją drogą zauważyłam ciekawą prawidłowość, mianowicie karteczek Wielkanocnych zawsze wysyłam mniej niż Bożonarodzeniowych. Sama nie wiem z czego to wyniki, czy Wy może też tak macie? :)

I  jeszcze ozdobione już podkłady kurczaczków! Były 3 niestety jeden z nich pomalowałam lakierem dla utrwalenie. W efekcie czego cały wzór się rozmazał a kurczak trafił do kosza! Pierwsze straty już są :) Oby ostatnie.


Pozdrawiam Cieplutko i wiosennie, Klaudia.

19 komentarzy:

  1. Te karteczki są rewelacyjne! Proste, a zarazem urocze :)
    Pozdrawiam cieplutko :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki śliczne! Naturalne i proste mają swój niepowtarzalny urok :)
    A kolorowe kurki cudne!!! :
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. karteczki bardzo ładne, takie ...ekologiczne,hi,hi,Pozdrowienia,Jolka

    OdpowiedzUsuń
  4. takie proste są najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczki i kurczaki super :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartki śliczne! Mają swój urok! Ja nie wysyłam kartek ani na Boże Narodzenie ani na Wielkanoc, nie mam do kogo:( ale jakoś faktycznie więcej szumu jest wokół Bożego Narodzenia niż Wielkanocy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam proste rzeczy a do tego robione ręcznie :) Kartki są cudowne, adresaci zdecydowanie będą zadowoleni.
    Pozdrawiam
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne te karteczki koguciki również :):):) Marii

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne te kartki, bardzo kreatywne :) Inspirujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. takie proste są najlepsze ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na zrobienie kartki i jej wysłanie masz czas do świąt, jedynie na zgłoszenie do zabawy przeznaczamy czas do 6 żeby wiedzieć ile osób jest chętnych i mieć czas na zorganizowanie losowania :), także jest jeszcze dużo czasu i będzie nam bardzo miło jak weźmiesz udział w zabawie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Heey hun great post,I love it,feel free to visit my blog and my new post http://shopaholicbyilda.blogspot.com/2014/04/blue-spring.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje kartki są naprawdę bardzo ładne, powinnaś zacząć je sprzedawać ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję dziewczyny za wszystkie przemiłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze,bo to chyba one najbardziej mobilizuje mnie do działania :)