środa, 5 marca 2014

ZRÓB TO SAMa #57

Hej :)

Ja już od paru dni w stolicy! Miło było odwiedzić rodzinne strony.... A jeszcze milej byłoby wrócić bez kataru i przeziębienia....

Od poniedziałku  bezskutecznie próbuję  pozbyć się kaszlu i pociągania nosem :)

Znacie jakieś dobre domowe sposoby?

Mój najlepszy sposób na chorobę to odpoczynek :) Chciałabym poleżeć, ale zawsze szkoda mi czasu... Chyba jestem z tych którzy nie umieją odpoczywać :)

A skoro nie po drodze mi leżenie plackiem, to ciągle coś dłubię.
Tym razem zrobiłam sobie kartonik na pasty do butów :) Oczywiście za pomocą transferów.


Technika jest naprawdę wciągająca i będę w nią  brnęła, bo jeszcze sporo muszę się nauczyć :)

Ps. Niestety nie podam Wam bloga/strony z której pobrałam grafiki, gdyż robiłam to na wyjeździe i nie mogę znaleźć ich właściciela po raz drugi! Mam nadzieję ze będzie mi wybaczone :)

Pozdrawiam Cieplutko, Klaudia.

23 komentarze:

  1. Pudełeczko śliczne a jeśli chodzi o grafiki a chcesz skorzystać u mnie na pasku bocznym znajdziesz kilka stron a na katar to ja wącham Amol - i tak jak ty usiedzieć nie mogę w miejscu ciągle coś dłubię - wracaj do zdrówka buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, mam nadzieję że choróbsko się w końcu odczepi :) Zaraz zajrzę, bo ciągle szukam jakichś wspaniałości :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ten kartonik zrobiłaś...lecimy po grafiki do Marii....zdrówka zycze,pa

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :) o tej technice jeszcze nie słyszałam :) muszę się zagłębić w temat :) Kartonik bardzo ładny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, kilka postów wcześniej zamieściłam link to instrukcji transferu na yt :D

      Usuń
  5. Muszę więcej na temat tej techniki poczytać;) może kiedyś spróbuję:) Chociaż ja mam często słomiany zapał... ale pięknie Ci to pudełko wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś musi byc w powietrzu bo wszyscy dookoła choruja! najlepiej sprawdza sie u mnie herbatka z cytryna i imbirem oraz cieple łożko:)
    a kartonik oczywiscie super:) jak zreszta wszystko co robisz:)
    zdrowiej!!:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrówka życzę, a kartonik cudny.Zdolna dziewczynka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdolna dziewczynka dziękuje :D! I pozdrawia.

      Usuń
  8. ja to juz od 3 dni w lozku lece... nawet nie moge cwiczyc... do bani ta choroba;) ja sie lecze inhalacjami z soli - dzialaja naszczexcie;)

    A jesli chcesz poczytac wiecej o zasadach zdrowego stylu zycia, cwiczeniach, treningach , fitnessie itp to wskocz na http://beslimuk.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudełko wyszło super, metoda transferu jest fajna sama kiedyś próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne pudełeczko wyszło! :)
    Pozdrowionka, zdróweczka i najlepszego w to kobiece święto i nie tylko dziś! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No właśnie jak ktoś zdolny to z pudełka na buty zrobi cudeńko na pastę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja cały czas brałam rutinoskrobin ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne pudełeczko :) Wykonanie i pomysł rewelacyjne :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudeńko jestem zafascynowana :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten kartonik wyszedł Ci naprawdę świetnie! A co do przeziębienia to polecam czosnek + miód + cebulę oraz trochę domowego rosołu po którym na pewno poczujesz się lepiej (wiem, bo sama też się męczę z przeziębieniem).

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Transfery wychodzą Ci perfekcyjnie a i karton prezentuje się mega fajnie .

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki, dzięki za wszystkie miłe słowa :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze,bo to chyba one najbardziej mobilizuje mnie do działania :)