czwartek, 27 lutego 2014

Z INNEJ BECZKI #56

Hej :)

Dziś piszę do Was z moich rodzinnych stron! W końcu doczekałam się kilku wolnych dni.

Niestety są i minusy moich wojaży. Nie mam tu warunków do tworzenia, ani też zbyt wiele czasu...
Zwykle tak to już jest że w te 3,4 dni chce tyle zrobić...że brakłoby czasu na sen.

Ale to że nic nie tworze,nie znaczy że nic nie działam.
Dziś wysłałam kilka karteczek wykonanych na licytację której dochód będzie przeznaczony na rehabilitację Macieja, młodzieńca który choruje na autyzm.



Jego mama prowadzi blog Maciejk@ gdzie można dowiedzieć się więcej o tej akcji.



Chciałam Was również zaprosić na bloga mojej przyjaciółki, która (troszkę za moją namową) postanowiła zmierzyć się z blogowaniem! Zapewniam Was że odwiedzając Kuferek Gagaty nie pożałujecie!



Przychodzą już do mnie też zamówienia półproduktów do wykonania świątecznych dekoracji. Po powrocie do Warszawy powoli się za wszytko zabiorę.



A tymczasem kończę już tą moją paplaninie, idę wypić kawkę z rodzinką!

Pozdrawiam Cieplutko, Klaudia.

20 komentarzy:

  1. Śliczne te twoje karteczki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna akcja i karteczki cudne.Już mówiłam,że masz talent?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki bardzo ładne...do kolezanki juz idę zobaczyć..pozdrawiam,pa

    OdpowiedzUsuń
  4. Milego spedzania czasu z rodzinka:) i juz pedze do Gagaty:):D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, było miło :) Szkoda, że tak szybko minęło :)

      Usuń
  5. no i czuje się skrępowana :P karteczki przepiękne a i akcja bardzo szlachetna .....

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo super! :) Świetne kartki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też ostatnio wysyłałam kilka moich bransoletek na aukcje charytatywne dla różnych dzieciaczków, tyle dzieci potrzebuję pomocy, chciałabym pomagać też finansowo, ale nie zawsze są na to środki...:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Kawka z rodzinką zawsze wspaniale smakuje :))
    Dziękuję za udział w candy :) Losowanko wkrótce :) Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać! Dzięki za odwiedziny :D

      Usuń
  9. zazdroszczę paczek ;) na bloga wchodzę i świetnie że przyłączyłaś się do takiej akcji!
    ♥blog♥

    OdpowiedzUsuń
  10. super blog!
    zapraszam do skomentowania rozdziału 1 :D
    http://julietparasiempre.blogspot.com
    Bardzo mi zależy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ się u ciebie dzieje tyle ze az w zachwyt wpadłam - karteczki śliczne no i półprodukty do zamówień extra to teraz masz kochana ręce pełne roboty powodzenia życzę i dziękuję ze cię znalazłam buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam!
    Ogromnie ,ogromnie dziękuje za wsparcie terapii mego Przystojniaka-poprzez przekazanie dzieła rąk swoich na Handmade dla Macieja...
    Kartki są przepiekne!
    Serdecznie pozdrawiam!
    Mama Macieja
    Anna Maria Maniak

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze,bo to chyba one najbardziej mobilizuje mnie do działania :)