sobota, 11 stycznia 2014

ZRÓB TO SAMa #51

Hej :)

Nie wiem jak Wy, ale ja dalej cierpię na ciągły "niedoczas".
Mimo to postanowiłam na chwilę odskoczyć od nauki i udekorować moją chusteczkową skrzyneczkę , czy jak się to zwie :)


Kupiłam ją ok 3 lata temu ....i wrzuciłam do piwnicy, gdyż nie miała na nią żadnego pomysłu.
Całe szczęście natknęłam się na nią chowając ozdoby choinkowe i szybciutko zabrałam się do pracy :)

W pierwszej kolejności pomalowałam ją białą farbą akrylową. I postanowiłam po raz pierwszy zmierzyć z techniką transferu nadruku na drewno.
Idealną instrukcję jak się za to zabrać znalazłam tu .





Efektem końcowym nie jestem zachwycona, ale jak na pierwszy raz nie jest chyba też tak źle.


  Pozdrawiam Cieplutko, Klaudia.

41 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo efektownie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. NIE JEST ZLE JEST BARDZO DOBRZE, JA ZROBIŁAM BALETNICE I TEZ COS MI SIĘ NIE WIDZI, WIDOCZNIE OBIE MAMY TAKIE NIEZADOWOLENIE ZE SWOJEJ ROBOTY,PA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba dobrze że mamy w sobie dość samokrytyki :) Chodź ciężko czasem z tym żyć :) Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Bardzo ładnie Ci to wyszło, na początku jak zobaczyłam zdjęcie tego pudełeczka to pomyślałam, że na pewno coś w stylu decoupage zrobiłaś, a tu zaskoczenie:) Naprawdę fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Z "dekupażem" się jeszcze nie mierzyłam... Jakoś mi się to skomplikowane wydaje :)

      Usuń
    2. Mi też wydaję się dosyć czasochłonne i skomplikowane:) Moja ciocia kiedyś trochę robiła różnych rzeczy tą techniką, więc wiem, że to jest też dość droga "zabawa".

      Usuń
  4. Hihi, to odleżała swoje... ;))) Ale teraz przynajmniej cieszy Twoje oko, bo przecież świetnie wyszła! Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na każdą pracę przychodzi ten czas...Twój chustecznik czekał trzy lata,ale się doczekał i to takiej świetności:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowo :) Mobilizujące!

      Usuń
  6. Mi się bardzo podoba, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana wygląda rewelacyjnie:) genialny pomysł i oczywiście już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne! Gratuluję i pomysłu i wykonania! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda naprawdę świetnie :) Ostatnio przyszło mi do głowy żeby pokombinować i ozdobić pudełko na chusteczki w jakiś ciekawy sposób, bardziej oryginalny niż te "sklepowe" opakowania. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. What a smart idea!!!! Love it, thx for sharing the tip. Nice blog here. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thx for dropping by.Following back on GFC #104
      xox
      Lenya

      Usuń
  11. Boski pomysł, tez kiedys chcialam to wykonac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za mną też już to chodziło i chodziło :)

      Usuń
  12. oo decoupage :) , ładny efekt taki vintage

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie o końca decoupage :) Ale dziękuję :)

      Usuń
  13. Bardzo łądny chustecznik - lubię takie rzeczy dziękuję za wizytę u mnie no i zostaję tu u ciebie na długo buziaczki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny ten twój chustecznik - lubię rzeczy w stylu vintage - dziękuję za wizytę u mnie a ja zostaję u ciebie na długo bo mi się podoba tutaj buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny pomysł i wykonanie!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nice :)
    Visit my new post at itistimeforwonderland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uważam że chustecznik wyszedł baaaardzo dobrze :)
    Tutaj pokazuję wykorzystanie tej techniki
    http://anette196.blogspot.com/2012/03/transfer-tutorial.html
    http://anette196.blogspot.com/2013/06/ikona-transfer-na-klej-krok-po-kroku.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na pewno skorzystam z tutka o transferze na tkaninę :)

      Usuń
  18. Świetne te twoje handmade;
    Mój nowy domownik to sąsiadki syn;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to ładnie,zrobiłam z bobaska psa :) :P !

      Usuń
  19. wow, mega kreatywnie! ^^ super wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne, pomysłowe, mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest śliczna! :) Ja też cierpię na niedoczas i na katar, więc taka skrzyneczka by mi się bardzo przydała! Gdzie można kupić? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze,bo to chyba one najbardziej mobilizuje mnie do działania :)