niedziela, 19 stycznia 2014

Z INNEJ BECZKI #52

Hej :)

Dziś jak co miesiąc przychodzę do Was z marzycielską pocztą.

W styczniu moja karteczka powędruje do Marcina, solenizanta który 25 stycznia obchodzi swoje 11 urodzinki :)!


 Mam nadzieję że karteczka i życzenia przypadną mu do gustu. 
Nie ukrywam że wkomponowanie rajdówki F1, nie było dla mnie najłatwiejsze:) Jednak wolę kwiatki, bratki, misie :)

Zapraszam Was do wysyłania karteczek, i do odwiedzenia bloga Eli ,
która zainicjowała (już po raz 3) akcję  "Podziel się znaczkiem". To naprawdę cudowne że są takie pomysłowe i dobre osoby jak ona!

Więcej szczegółów znajdziecie tu.


Ja tymczasem wracam do stanu "blogowej hibernacji" :) Mam nadzieję że już nie długiej!


Pozdrawiam Cieplutko, Klaudia.

8 komentarzy:

  1. Fajna kartka i wyścigówka super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wstyd się przyznać --ja ciągle zapominam o tych karteczkach, Twoja bardzo ladna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super dostac taka kartkę wykonana własnorecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. własnoręcznie zrobione coś najbardziej cieszy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękny podarunek i wysłany od serca również często wysyłam karteczki w takich akcjach ale na tą widze się spóźniłam buziaki slę Marii

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze,bo to chyba one najbardziej mobilizuje mnie do działania :)