wtorek, 10 grudnia 2013

ZRÓB TO SAMa #47

Hej :)

Jeszcze w tym przedświątecznym szale, udało mi się znaleźć chwil kilka na wykonanie nitkowej choinki.

Do jej wykonania potrzebujemy:
-sznureczka/ włóczki lub czegoś podobnego
-kleju typu wikol, magik
-kawałka kartonu/ skoroszytu (na formę)
-bibelocików do dekoracji
-kremu do rąk/ oliwy (żeby ładnie odchodziło z formy)

Na początku oczywiście tworzymy naszą formę...

Następnie kremujemy/oliwimy ją. Chodź tak naprawdę nie jest to część niezbędna...

Owijamy naszą formę niteczką i "malujemy" klejem...

Pozostawiamy do wyschnięcia, najlepiej na kilkanaście godzin...

I następnego dnia, bierzemy się za dekorowanie. Oczywiście według naszych upodobań...

I w ten prosty sposób powstała nasza Choineczka.

Pozdrawiam Cieplutko, Klaudia.

21 komentarzy:

  1. Śliczna, muszę sznurka poszukać... :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, jak znajdę sznurek i wolna chwilę to zrobię!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna, oryginalna choineczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ehh chciałam taką zrobić, nawet zaczęłam i aż wstyd się bo wylądowała niedokończona w szafie...nie wychodziła mi tak jak powinna, ciapa jestem i tyle;) ale Twoja piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też początkowo nie do końca sobie radziłam :) Może jeszcze i z Twojej coś będzie :D

      Usuń
  5. Ale pięknie wyszło Ci to cudeńko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna wyszła Ci choinka. Masz talent.

    Może zaobserwujemy swoje blogi? Jeśli tak to zaobserwuj mój blog, a ja na pewno odwdzięczę się tym samym. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna. Oryginalna choineczka. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Własnie czekalam na coś u Ciebie swiatecznego ;) i jest ;) super to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeśli będę miała czas to wykorzystam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny pomysł

    http://sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo łądnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze,bo to chyba one najbardziej mobilizuje mnie do działania :)