piątek, 20 grudnia 2013

Z INNEJ BECZKI #49

Hej  :)

Wiem że jeszcze mamy parę dni do wigilii i generalnie większość z nas jest jeszcze w ferworze pracy i przygotowań...

ale...

Źródło www.mega-tapety.info

Ja jutro z samego rana wyjeżdżam do "bez netowia":). Czyli do rodziny mojego Karola.

Idealne miejsce na przygotowanie się do egzaminów, nic w sieci nie będzie mnie kusić ;)

Chciałam Wam też bardzo podziękować że ciągle Was tu przybywa :) Wczoraj na liczniku pojawiła się magiczna liczba 100 obserwatorów :) Za co bardzo dziękuję, bo to dla mnie  najlepsza mobilizacja! :)

Pozdrawiam Cieplutko, Klaudia.

15 komentarzy:

  1. Również życzę Ci spokojnych świąt i udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję dziewczyny :) Wam też udanych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego wypoczynku, wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych, radosnych Świąt, Klaudio!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za życzenia i wzajemnie:) Radosnych i spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Również wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych Świąt. Trzymaj się ciepło. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję :) Dla Ciebie i Twoich bliskich również życzę wspaniałych, rodzinnych, uśmiechniętych, niespiesznych Świąt... :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. pogodnych rodzinnych świąt:) udanego wypoczynku ,masy pochłonietej wiedzy :) wesołych świat

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za wszystkie przemiłe życzenia :) Mam nadzieję że i Wam święta minęły bardzo przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11.  Świetny blog i ładne zdjęcia :) ♥

    Podoba mi się szata graficzna! Pomyślnego prowadzenia bloga życzę!



    Zapraszam na mojego bloga: www.turqusowa.blogspot.com

    Jeżeli Ci się spodoba - zaobserwuj go, a na pewno odwdzięczę się tym samym. Wracam do reaktywacji bloga i nadrabiam stracony czas - chciałabym dobić do 600 obserwatorów ;)


    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze,bo to chyba one najbardziej mobilizuje mnie do działania :)