piątek, 15 listopada 2013

Z INNEJ BECZKI #42

Hej :)

Dziś przychodzę do Was z postem troszkę DIY a troszkę z nową inicjatywą :)

Na pewno większość z Was kojarzy niedawną akcję wysyłania kartek do chorej Oliwki. Cały projekt cieszył się ogromnym zainteresowaniem blogerek i odniósł ogromny sukces!

Ja osobiście bardzo się ucieszyłam że troszkę dzięki nam, na twarzy Oliwi zagościł szeroki uśmiech :)

I pomyślałam, dlaczego by nie robić tego częściej? :)


Z tą myślą zaczęłam buszować w necie i znalazłam marzycielską pocztę. Czyli bazę danych dzieci, które też borykają się z różnymi chorobami... i również czekają na nasze małe gesty, czyniące uśmiech na ich twarzach :)

Postanowiłam więc że od tego miesiąca, będę wysyłać chodź jedną wykonaną przez mnie kartkę do któregoś milusińskiego!


Piszę to tutaj, ponieważ  mam nadzieję że któraś z Was również się do tego przyłączy :)

Co wy na to?

Moja pierwsza kartka dotrze do Moniki S. :) Mam nadzieję że się spodoba i że z przesłanych materiałów stworzy ona coś ciekawego.


Pozdrawiam Cieplutko, Klaudia.

22 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy pomysł, zaraz zajrze na ta pocztę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiesiłam u siebie banerek poczty.....wchodzę w to

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Bardzo się cieszę ze tak szybko znalazłam pierwszą sprzymierzeńczynię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczną karteczkę przygotowałaś:) Akcja związana z Oliwką była niesamowita:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, czekam na nowości u Ciebie :)

      Usuń
  6. Piekna kartka!
    Super, że coś takiego znalazłaś. Z chęcią się dołączę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna kartka, a akcja godna naśladowania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa akcja, nie słyszałam o niej, ale chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się, zwłaszcza że idą święta ;)
    diylikeit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł sama też wyśle komuś taką kartkę : )
    http://thestarsofgroud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super pomysł ! Jak będę w Polsce napewno się dołączę , lubię sprawiać komuś radosc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super że jest szansa że się dołączysz :)!

      Usuń
  12. Ciekawa inicjatywa, kartka śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze,bo to chyba one najbardziej mobilizuje mnie do działania :)