wtorek, 15 października 2013

ZRÓB TO SAMa #39

Hej :)

Ostatnio zamarzył mi się zegar, cały w różyczki. Stary zegar już znalazłam, różyczki tworzę :)

Myślałam że pójdzie mi to troszkę szybciej i że już będzie gotowy....


Niestety różyczki okazały się być bardziej  pracochłonne i czasochłonne niż myślałam.

Mimo to myślę że warto nauczyć się je robić.
Naprawdę są piękne :). Dlatego też zamieszczam krótką instrukcję ich wykonania.

Aby je wykonać potrzebujemy:
-wstążeczek (moja ma 2,5 cm szerokości)
-pistoletu i kleju na ciepło
-nożyczek i linijki


Początkowo odmierzamy sobie wstążeczki na ok 20-22 cm :) Nie muszą być idealnie równe.


Następnie na początku zawijamy rulonik i delikatnie podklejamy go na końcu kropelką kleju.


Po czym zaczynamy skręcać. Wywijamy wstążeczkę wokół jej własnej osi i tak tworzymy pierwszy  "płatek".


Co jakiś czas warto kwiatuszka troszkę podkleić, żeby był trwały.


Na koniec  "dupkę" zaklejamy sporą kroplą kleju :)


I mamy naszą różyczkę :)


Tak wykonane różyczki możemy wykorzystać do dekoracji odzieży, karnetów okolicznościowych, stroików.... i właściwie wszystkiego co tylko przyjdzie nam do głowy:)


Pozdrawiam Cieplutko, Klaudia.

21 komentarzy:

  1. Piękne! Muszę spróbować zrobić, jak mi się uda to pokaże też na swoim blogu, oczywiście z linkiem do Twojego, jeśli nie masz nic przeciwko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że nie :) Będzie mi bardzo miło :D Powodzenia przy kręceniu :)!

      Usuń
  2. naprawde sliczne ale tez masz racje ze pracochlonne....
    pozdrawiam serdecznie pa

    OdpowiedzUsuń
  3. Różyczki są boskie :) Na pewno jak będę miała trochę więcej czasu to spróbuje takie zrobić :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za instrukcję:) Różyczki są śliczne, ja robię ze wstążek wykończonych drucikiem - można je wtedy ładnie uformować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O takich nie słyszałam :) ale z chęcią się nauczę :D

      Usuń
    2. Taką wstążkę (ma po prostu wszyty w brzeg cieniutki drucik) możesz zobaczyć np. na stronie
      http://sklep.firmaparadowskich.com/product_info.php?cPath=486&products_id=14068
      Ten drucik pozwala na dowolne kształtowanie brzegów kwiatka:)

      Usuń
    3. Teraz rozumiem :) w sumie też mam taką wstążeczkę w domu :)

      Usuń
  5. Bardzo fajny blog,mozna się wiele nauczyć,przystępne instrukcje, zostaję na dłużej,fajnie,że wstąpiłaś w moje skromne progi, zapraszam częściej, pozdrawiam, Jolka

    OdpowiedzUsuń
  6. różyczki piękne, ale cierpliwości by mi nie starczyło ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne te różyczki, można je wykorzystać na tyle sposobów! ;)


    PS: nie chcę spamować, ale byłabym ogromnie wdzięczna za klikanie w link sheinside.com na końcu tej notki http://blog-by-noellena.blogspot.com/2013/10/sheinside.html. W miarę możliwości się odwdzięczę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Różyczki cudowne!:) Ciekawa jestem jak będzie wyglądał zegar ;) Pokaż koniecznie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się pochwalę, jeśli będzie czym :)

      Usuń
  9. Jejku jaki świetny pomysł!:) Niewątpliwie wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o działkę pytasz... a więc głównie sprawy okołomodowe: blog, stylizacja, personal shopping ;) może jakiś sklep internetowy się uda niebawem założyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałam :) To czekam aż pochawlisz się nam na blogu adresem www swojego sklepu :D 3 mam kciuki :D

      Usuń
  11. Bardzo dziękuję za kursik. Na pewno kiedyś wykorzystam .:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze,bo to chyba one najbardziej mobilizuje mnie do działania :)