środa, 9 października 2013

ZRÓB TO SAMa #38

Hej :)

Dziś poniekąd kontynuacja poprzedniego posta, gdzie namawiałam Was do wysyłania kartek dla małej Oliwki :)

Ja moją kartkę zainspirowałam motywem który lubią prawie wszystkie dziewczynki w tym wieku -Monster High :)


Przyznam że sama za tymi upiornymi laleczkami nie przepadam...ale cóż taka moda :)


Najwięcej czasu zajęło mi pokolorowanie wydruków. Chciałam żeby zgadzały się chodź troszkę kolorystycznie z oryginałem, a reszta to już czysta przyjemność :)




Żółta dla Oliwki, czerwona dla mojej siostrzenicy Sary, która również końcem października obchodzi urodzinki :)

 
Ja karteczki wysłałam dziś rano, a Wy?

Pozdrawiam Cieplutko, Klaudia.

12 komentarzy:

  1. Też nie przepadam za tymi laleczkami i nie wiem skąd na nie moda no ale cóż bywa :). Akcji kartek dla mnie może nie :). Ale nie powiem miło by było jakąś dostać :). Choć dawać i robić też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne kartki!!!!Moja Droga dziekuje za mile slowa w moim blogu,tak u nas w Hiszpani pachnie jeszcze latem dzisiaj mamy wlasnie +25C jest cieplo i przyjemnie latem jest oczywiscie wiecej ja uwielbiam jesien ale musze na nia jeszcze poczekac :)zapraszam czesciej -pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki i bardzo ciekawy blog :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super są!
    a modna na monster high już przemija także spokojnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wysyłam w poniedziałek!:) Są śliczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie śliczne te Twoje karteczki! :)
    Pięknie je wykonałaś!

    OdpowiedzUsuń
  7. trzeba mieć chyba sporo cierpliwości do stworzenia czegoś takiego :)..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze,bo to chyba one najbardziej mobilizuje mnie do działania :)