środa, 2 października 2013

Z INNEJ BECZKI# wyróżnienie

Hej :)
 
W ostatnim czasie, od Pauliny z bloga doityourself dostałam swoją drugą nominację do Liebster Blog. Chciałam bardzo podziękować, jest mi naprawdę bardzo miło :)I oczywiście zapraszam na jej bloga :)


Wyróżnienie polega na odpowiedzi na 11 zadanych pytań, zadaniu swoich 11 pytań i zaproszeniu kolejnych 11 blogerów do zabawy :)
Ja ze względu iż za pierwszym razem nominowałam 11 osób, teraz pozwolę sobie ominąć tą cześć i zaprosić moich wszystkich chętnych obserwatorów.

A więc zacznę od odpowiedzi



1.Góry czy morze?

Góry  :)

2.Jeśli wakacje, to jakieś zacisze w Polsce, czy zatłoczona plaża w tropikach?

Polskie zacisze, najczęściej gdzieś w Beskidach :)

3.Kosmetyki ‚sklepowe’ czy domowe?

I takie i takie :)

4.Moda czy wygoda?

Wygoda i moda :)

5.Książka czy film?

I to i to. Zależy od nastroju… jesienią częściej książka :)

6. Najważniejsze dla Ciebie spełnione marzenie?

Ciężkie pytanie, chyba nie chcę się tu aż tak uzewnętrzniać :)


7.U płci przeciwnej ważniejszy jest wygląd czy charakter?

Charakter, jak to się mówi…z ładnej miski się nie najesz :)

8.Czego na pewno nigdy nie zrobisz?

Nigdy nie mów nigdy…:)

9.Czego nigdy nie zapomnisz?

Głowy :P 

10. Lubisz ryzyko?

Umiarkowane-tak! :)

11. Twój sposób na nudę?

DIY, książka, film, gry,  czyjeś towarzystwo :)



Teraz moje pytania, bez zmiennie od pierwszej nominacji ;)



1. Ranny ptaszek czy nocny marek?

2. Słodko czy słono?

3. Morze czy góry?

4. Wakacje czy ferie?

5. Markowo czy lumpkowo?

6. Obcasy czy baleriny?

7. Psy czy koty?

8. Słodkie lenistwo czy aktywny wypoczynek?

9. Rozrzutność czy oszczędność?

10. Pedantyzm czy nieład?

11. I ostanie nieco wyłamujące się z mojego założenia „czy” , dlaczego piszesz bloga?


To chyba tyle na dziś :)

Pozdrawiam Cieplutko, Klaudia.

3 komentarze:

  1. ciekawe pytania, a jeszcze ciekawsze odpowiedzi:)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  2. czasem warto dowiedziec sie czegos o tworcy bloga

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze,bo to chyba one najbardziej mobilizuje mnie do działania :)