czwartek, 12 września 2013

ZRÓB TO SAMa #35

Hej ;)

Dziś króciutki wpis po dłuższej przerwie, i przed kolejną dłuższą przerwą.

Pierwsza z przerw była niezależna ode mnie. Złożyło się na nią kilka nieszczęśliwych wypadków i zdarzeń.

Po pierwsze, u mojej ukochanej świni  zauważyłam w pachwinie guzka. Niestety okazał się on być zmianą nowotworową... więc przez dwa ostatnie 2 tygodnie , dzień w dzień jeździłam z świniakiem do weterynarza na różnego rodzaju zastrzyki :( . I nie miałam nastroju na blogowanie:(

Po drugie zepsuł nam się(dobro wspólne) obiektyw.... a drugi który mamy, został pożyczony kuzynowi chłopaka kilkaset kilometrów poza Warszawę. Na szczęście już jest, co prawda ogromnie przybliża...ale lepszy rydz...

Po trzecie, mimo choroby Stefana i braku dobrego aparatu, kombinowałam diy obfocić telefonem. Efekt zdjęć był dość marny, a praca została porwana. Niestety dosłownie, przez wiatr. Miała to być papierowa forma, którą wystawiłam na balkon do wyschnięcia i która na moich oczach odleciała...pewnie do ciepłych krajów :)

Ale koniec końców jestem i teraz już naprawdę szybciutko chciałam wam pokazać małą krawiecką przeróbkę DIY.






Pozdrawiam Cieplutko, Klaudia

Ps. Jako że już wspomniałam o kolejnej przerwie, dodam że będzie to przerwa "urlopowa", czyli tydzień spędzony w rodzinnym mieście, w domku :)))

18 komentarzy:

  1. Udanego wypoczynku w domu i tobie też życzę pełnego kosza grzybów :). Koszulka fajna :). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny sposób na ożywienie zwykłej bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że ze świnką już ok? Bluzka bardzo ładnie wyszła:) Miłego urlopu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie jest za różowo :) ale na pewno lepiej ;D

      Usuń
  4. Świetny pomysł na koszulkę, u mnie też dzisiaj DIY ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra pomysł, nie wpadłabym, że w tak prosty sposób można nadać bluzce taki "pazur" :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    www.maruda-ruda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Biedny Stefan! :( Życzę mu powrotu do zdrowia. A bluzka rewelacyjnie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowe, bardzo ciekawe i śliczny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny efekt końcowy. ;)))


    Zapraszam.
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne to diy!
    wszystkiego dobrego!
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog :) obserwujemy? zapraszam do mnie: http://klaudia-duska.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. i zwykła biała koszulka robi się troszkę mniej zwykła ;D
    zapraszam do siebie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny patent. :D

    Pozdrawiam,
    Kazik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze,bo to chyba one najbardziej mobilizuje mnie do działania :)