niedziela, 1 września 2013

Z INNEJ BECZKI #wyniki konkursy


Hej :)


Tak jak obiecałam, są już wyniki mojego drugiego rozdania ;)
Bardzo dziękuję za wszystkie zgłoszenia.
Niestety wygrać mogła tylko jedna osoba :)numery w losowaniu, to numery porządkowe komentarzy.


Szczęśliwą wygraną jest: Aneta
 

Serdecznie gratuluję i proszę o sprawdzenie skrzynki mailowej:)Im szybciej otrzymam Twój adres, tym szybciej wyślę paczuszkę :)

Pozostałych zapraszam do dalszego odwiedzania mojego bloga, za jakiś czas pojawi się kolejne rozdanie!

Pozdrawiam Cieplutko, Klaudia.

13 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy niczego nie wygrałam :) Bardzo dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje:)

    Zapraszam na moją JESIENNĄ WYMIANKĘ:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uzywam szamponu dermena, ale tez takiej maseczki robionej przepisanej przez dermatologa...wiesz wypadanie wlosow moze rowniez wiązać się z tarczycą :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odpowiedź :)Zobaczę co mi powie :D Mam nadzieję ze jest na to jakaś rada :D

      Usuń

Dziękuję za komentarze,bo to chyba one najbardziej mobilizuje mnie do działania :)