środa, 31 lipca 2013

ZRÓB TO SAMa #32

Hej :)

W ostatnich dniach stworzyłam dla moich kredek, mazaków i długopisów idealny domek. Popularnie zwanym przybornikiem :)


Do jego wykonania potrzebujemy:
-kartonu, najlepiej po butach
-rolek z papieru toaletowego
-kleju na ciepło
-taśmy dwustronnej
-papieru, wycinek, naklejek do oklejenia


Kiedy już wszystko mamy, bierzemy się do pracy. 
Na początek sprawdzamy czy nasze rolki nie są za wysokie. Moje były więc skróciłam je do 8 cm...


Skrócone już rolki przypasowujemy do kartonika, aby sprawdzić czy mamy ich dość i czy wpasowują się w kształt kartonika ... 


Jeśli tak, oklejamy nasz karton wg. upodobań...


Ja pozaklejałam tylko te zadrukowane fragmenty, gdyż kartonik sam w sobie jest bardzo ładny...


I na koniec, solidnie wklejamy nasze rolki do środka...


Dbając o to żeby były w miarę równolegle...


Czekamy aż klej wyschnie i gotowe. Pozostało nam tylko zapełnienie :)


Pozdrawiam Cieplutko, Klaudia.

24 komentarze:

  1. wszystko co zrobisz mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny organizer, i pomysłowy, ja bym na to nie wpadła

    OdpowiedzUsuń
  3. zainspirowałaś mnie;) muszę zrobić porządek ze swoimi rupieciami;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł. Super Ci to pudełeczko wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pomysł genialny :)
    mam prośbe mogłabyś wejść na mój blog i kilknąć w link na końcu postu :) to dla mnie ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł na nowe pudełko, być może zrobię sobie takie przed powrotem do szkoły (:
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł! Chyba skorzystam, bo nie mogę już patrzeć na bałagan na moim biurku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te rolki mają prawie tyle samo zastosowań, co gumka do włosów. ;) Kiedyś zrobiłam z nich skarbonkę, innym razem - łóżko dla lalki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, ja znowu zaczęłam je zbierać... a niby takie do D... :D

      Usuń
  9. Bardzo lubię takie oryginale i przydatne pomysły ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie: www.magia-testowania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest trochę podobnych w sieci, ale tak estetycznie wykonanego jeszcze nie widziałam:)) Ja ostatnio też zabieram się za zbieranie rolek, bo mamy jakiś taki papier z rolkami o wyjątkowo dużej średnicy i aż mnie korci:D

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny pomysł :)
    diylikeit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki świetnyrzybornik:) chętnie bym go postawiła u siebie na biurku;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłe draństwo. Jak ktoś ma dużo gratów to akurat, mi się nie przyda. Na szczęście, bo rodzina dziwnie by patrzyła, gdybym wybierałą ze śmietników rolki po papierze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny blog.dodałem cie do obserwowanych.zapraszam na mój blog www.stankoos.blogspot.com.. i w miare mozliwosci prosze o dodanie do obserwujacych..pozdrawiam-stankoos.dziekuje..

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pudełko :):):) Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. No i wszystko co niepotrzebne, nagle stało się przydatne do zrobienia takiego pudełka :)

    man-in-vogue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej!
    Super pomysł!
    Na pewno wcielę w życie u siebie!!!
    Zaczyna rolki zbierać!
    Z pudełkami krucho(poszły dla Fundacji...)-poszukam:)

    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze,bo to chyba one najbardziej mobilizuje mnie do działania :)