piątek, 26 lipca 2013

ZRÓB TO SAMa #31

Hej :)

Dziś przychodzę do Was z przypominajką :). Sama jestem wielką fanką notowania...gdybym tylko mogła pozaklejałabym całe ściany, tablice i wszelkie powierzchnie płaski :P :D. 
Notuję chyba wszystko, od listy zakupów, poprzez cytaty, aforyzmy do liścików motywujących i "do zrobienia na dziś" :).

Dzisiejsza przypominajka jest zrobiona dla mojej ukochanej siostrzenicy Sary :)


Pomysłów na tego typu prace jest w sieci naprawdę mnóstwo, nie ma więc sensu żebym po raz kolejny pisała, krok po kroku jak ją wykonać. Ale zostawiam Was a zdjęciami, myślę że wystarczą :)

 

Na koniec chciałam podziękować mojej koleżance Beacie, która poratowała mnie gazetą, gdy okazało się że ja takowej w domu nie posiadam ;D

A teraz uciekam się pakować, jutro jadę na wieś :) Tylko i aż na weekend ;D

Pozdrawiam Cieplutko, Klaudia.

5 komentarzy:

  1. ciekawy pomysł!:)
    perfekcyjne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wykonanie faktycznie wspaniałe, ale pomysł też super :)
    Sara na pewno zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysł :)
    buuczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice blog! Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze,bo to chyba one najbardziej mobilizuje mnie do działania :)