środa, 3 lipca 2013

ZRÓB TO SAMa #28

Hej :)

Ja już po krótkim urlopie, spędzonym na wsi :). Troszkę odpoczęłam, niestety nie poświęcałam zbyt dużo czasu na DIY.... wyjazd, egzaminy, i obrabianie zdjęć z sesji zdjęciowej, w której miałam przyjemność brać udział, pochłonęły mój czas.

Dlatego dziś szybki i prosty pomysł na bransoletkę.


Do jej wykonania potrzebujemy:

-nakrętkę na śruby
-rzemyk
-"kuleczkowy" łańcuszek
-sznurek
-lakier
-nożyczki



Ja mój łańcuszek kupiłam jakiś czas temu w Castoramie :)

Bez zbędnego opisywanie pokaże Wam jak krok po kroku zrobić takie "cudo" :P :)...Dodam tylko że jeśli mamy nakrętkę lepiej dobraną kolorystycznie możemy pominąć jej malowanie :)



Jak widać wykonanie jej nie jest trudne...a efekt ciekawy.

Pozdrawiam Cieplutko, Klaudia.

15 komentarzy:

  1. Super. Nie trzeba robić żadnych specjalnych zakupów żeby zrobić sobie fajną bransoletkę, w zasadzie wszystko to znajduje się w większości domów:) Dobra, nie mam łańcuszka. Kiedyś zbierałam takie po nowych butach [??? nie wiem po co] ale wywaliłam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak zbieram "byle co" ;D Czasami mnie to gubi, bo i tak potem nie mogę tego czegoś znaleźć :)

      Usuń
  2. Bardzo fajna ta bransoletka :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. kobieto!! pomysły masz świetne:) nie wiem jak Ty to robisz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba za dużo siedzę w necie :/ :D

      Usuń
  4. Amazing bracelet! I love it:)

    bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście fajny pomysł i łatwy do wykonania:) może się kiedyś za taką zabiorę;) pozdrawiam
    www.mojmalyswiat1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł! Chciałabym mieć Twoje zdolności :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna bransoletka, genialny pomysł :)
    dzięki za komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam ten pomysł na blogu ;)
    bransoletka świetna :")
    diylikeit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł :D Ale pewnie i tak mi się nie uda takiej zrobić ;P
    Pozdrawiam!
    + Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł jest świetny, wykorzystam go. ;P
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Fajnie że pomysł idzie dalej ;D

      Usuń

Dziękuję za komentarze,bo to chyba one najbardziej mobilizuje mnie do działania :)