niedziela, 21 lipca 2013

Z INNEJ BECZKI #29

Hej :)

Witam Was po dość długiej nieobecności :)

Było ona nieplanowana, ale przyznam że nie mam większych wyrzutów sumienia z jej powodu.

W czasie nieobecności wybyczyłam się w domu i w górach, zdecydowanie naładowałam akumulatory ;)

Jako rekompensatę, przed kolejnymi pomysłami DIY kilka zdjęć z sesji którą ostatnio obrabiałam i w której miałam przyjemność brać udział jako "modelka" :) ;P

 

Stroje na zdjęciach w znacznej większości są autorstwa mojej przyjaciółki (to co tu pokazuję to tylko wycinek, gdyż nie chciałam zamieszczać zdjęć z innymi modelami)

Pozdrawiam Cieplutko, Klaudia.

13 komentarzy:

  1. Sesja cudowna :). Fajnie że udało ci się naładować akumulatory :). Mój wyjazd dopiero przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już życzę udanej zabawy! I pogody :)

      Usuń
  2. Świetnie Ci w mocnych kolorach :) Czekam na twórczy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia, bardzo artystyczne

    OdpowiedzUsuń
  4. kazdy musi w koncu wypoczac:) zdjecia super, stroje jak z bajki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia :)

    diylikeit.blogspot.com
    mogłabyś usunąć tą weryfikacje obrazkową ?
    dziękuję :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjecia ;)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze,bo to chyba one najbardziej mobilizuje mnie do działania :)