środa, 26 czerwca 2013

ZRÓB TO SAMa #27

Hej :)

Dziś chciałam Wam pokazać jak zrobić prześliczne i trwałe koraliki z gazet.



Są dość pracochłonne...ale i bardzo efektowne! Warto troszkę przysiąść :)

Do ich wykonania potrzebujemy:
- kolorowej gazety
- linijki
- pisaka
- nożyczek
- kleju "Magika"
- pokrywki na klej
-wykałaczki




Na początku rysujemy na gazecie długie trójkąciki, moje u podstawy mają 2 cm. Starając się wybrać najbardziej kolorowe strony (tu na potrzebę objaśnień wybrałam nieco mniej kolorową).


Następnie je wycinamy. Oczywiście można kilka stron naraz, uważając żeby nam się nie rozjechały..


Kiedy mamy już nasze trójkąciki, zaczynamy najważniejsze. Przykładamy podstawę trójkąta do wykałaczki...


I powoli ściśle nawijamy. Ważne jest żeby gazeta nam nie zjeżdżała na boki...


Kiedy zbliżamy się do końca smarujemy "czubek" klejem i kończymy zawijanie...


Gotowy koralik ściągamy z wykałaczki... i bierzemy się za następny ;)


Ja już troszkę zrobiłam, ale jeszcze dużo pracy przede mną :) Chce żeby powstał "mięsisty" naszyjnik... Oczywiście jak go w końcu skończę na pewno się pochwalę.

Pozdrawiam Cieplutko, Klaudia.

17 komentarzy:

  1. Kończ i się chwal:) Będziesz je malowała czy zostawisz gazetowe?

    OdpowiedzUsuń
  2. ale to fajnie wyglada!!! :) zrób tego dorsza, smakuje świetnie :)
    a sama zapraszam na ekspresowe ciasto truskawkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne #3
    komentujemy?, zapraszam na diylikeit.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog i notka :3
    ciekawie tutaj :)
    dlatego ZAOBSERWOWAŁAM i liczę na to samo z Twojej strony ;*
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. aż nabrałam ochoty na gazetową bransoletkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do wspólnego kręcenia ;P :)

      Usuń
  6. kurcze ale swietny pomysl! w zuciu bym na to nie wpadla! niesamowity pomysl! czekam na efekt koncowy!

    OdpowiedzUsuń
  7. o! nawet nie wiedziałam, że coś takiego można zrobić

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny pomysł kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. widać że duzo pracy w to włożyłaś!;)


    pozdrawiam
    fc;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Robiłam kiedyś takich duuuużo! Raz zrobiłam z tego łańcuch na choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łał....a ja tu naszyjnika nie mogę wymęczyć :)

      Usuń
  11. po raz pierwszy zobaczyłam takie użycie gazet. ;P Sama spróbowałam, efekt świetny. ;D
    i bloga zaobserwowałam, bo widzę, że dużo strasznie fajnych pomysłów. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze,bo to chyba one najbardziej mobilizuje mnie do działania :)