środa, 5 czerwca 2013

ZRÓB TO SAMa #24

Hej :)

Dziś pochwale się Wam moim nowym tworem, puzelkową dekoracją ;)

 

Z góry przepraszam za różną, niestety też i kiepską jakość zdjęć, ale pogoda nas nie rozpieszcza... słońce czasem jest czasem go niema i widać to niestety po zdjęciach :(

Żeby wykonać powyższe serduszka, które mogą być dekoracją czy też ramką. Potrzebne nam będą:
-pogubione puzzle (ja moje dostałam od moich ukochanych siostrzenic)
-klej na ciepło
-szablon wybranego przez nas kształtu
-jakieś sznureczki, spinacze
-farba/spray


Kiedy już wszystko mamy, możemy działać. 
Zaczynamy od sklejenia naszych puzzli, najlepiej korzystając z szablonu z pożądanym przez nas kształtem.


Kiedy już skończymy, watro dla utrwalenia również z tyłu puścić troszkę kleju...i dokleić zawieszkę ze spinacza.


Kiedy serduszka będą już gotowe zaczynamy kolejny etap.


Na balkonie, lub najlepiej innym otwartym miejscu, rozkładamy gazety i zaczynamy sprejować.


Najlepiej kilka warstw, oczywiście w pewnym odstępie czasowym...
Co przy obecnej kapryśniej pogodzie może zająć nam troszkę czasu.


Kiedy się z tym uporamy i nasze serduszka wyschną, dekorujemy je według upodobania. Ja zdecydowałam się na kokardki z sznureczka.


Tak powstałe serduszka możemy zawiesić, razem lub pojedynczo :)...lub też bawić się dalej i zrobić z nich ramki...
Ja tymczasowo zawiesiłam je razem, chodź na docelowym miejscu będzie to pewnie wyglądać troszeczkę inaczej.

Pozdrawiam Cieplutko, Klaudia.

14 komentarzy:

  1. Świetne :) Minimalistyczne, oryginalne i po prostu ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny pomysł :). Bardzo mi się podoba :). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, fajnie z puzzlami to wymyśliłaś!:D W lumpkach czasami można dostać puzzle bardzo tanio:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe ;) szkoda że nie mam pogubionych puzzli...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak podpowiada ja katya, można poszukać w lumpkach :)

      Usuń
  5. świetny pomysł!
    organizuję na moim blogu CANDY, zapraszam do udziału!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne te serduszka! Świetny pomysł! :) Też sobie takie zrobię ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)Aniu a czy Ty dalej prowadzisz bloga? Nie mogę wejść :(

      Usuń
  8. prześliczna dekoracja i bardzo pomysłowa:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. pomysłowe :), możesz mnie już obserwować - ja to już u Ciebie zrobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze,bo to chyba one najbardziej mobilizuje mnie do działania :)