środa, 19 czerwca 2013

Z INNEJ BECZKI #26

Hej :)

Dziś post nieco inny niż zwykle. Zazwyczaj  wpisy na moim blogu dotyczą mojej działalności manualnej (czyt.DIY) :P...
Już jakiś czas temu zastanawiałam się czy troszkę tego nie zmienić, i nie dodać jakiejś innej tematyki...
Teraz po wiadomości otrzymanej od jednej z Was (Pozdrawiam Ola!) doszłam do wniosku że to dobry czas na małe urozmaicenie. Sama bardzo lubię oglądać Wasze blogi i cieszę się gdy piszecie o sobie coś więcej, kiedy można poznać Was bliżej.
Więc i ja postanowiłam dodać nowy typ postu... MIX FOTO :)
Czyli zdjęcia ukazujące kawałek mojego świata z ostatnich kilku tygodniu.

Wszystkie zdjęcia pochodzą z mojego telefonu. Mam nadzieję że następnym razem będzie ich więcej i będzie kolorowo... teraz byłam kompletnie nieprzygotowana do tego postu :).... więc to taki żywiołowy mix :)

 

Pozdrawiam Cieplutko, Klaudia.

12 komentarzy:

  1. Hej mix zdjęć bardzo fajny :). Jestem jak najbardziej za takimi postami :). Zapraszam do siebie u mnie też parę zdjęć :). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne fotki,ten futrzak chyba świnka morska jest boska:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia. Przeslodki piesek *_*

    Obserwuję (jako 48). Miło by było gdybyś też zaobserwowała ; *
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog !:) Obserwujemy ?
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię takie mix'y zdjęć, ukazują cząstkę każdej z nas :)


    Pozdrawiam i zapraszam na Ciasteczkowe potworki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie tez niuedlugo bedzie mix foto, jeszcze tylko pare dni, koniec sesji i zajme sie blogiem:)
    śliczny piesio :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia :D
    Mogłaś je troche bardziej powiększyć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze,bo to chyba one najbardziej mobilizuje mnie do działania :)