środa, 8 maja 2013

ZRÓB TO SAMa #21

Hej :)

Dziś szybki post, z mojego rodzinnego domu :) Byczę się i odpoczywam od stolicy jeszcze do jutra :)

Ostatnio przeglądając różne blogi natrafiłam na post z kokardkowym DIY.
Bardzo mi się spodobał więc zrobię i swój :)




Do wykonania kokardek potrzebujemy: skrawków materiałów, nici, kleju, frotek i  generalnie różnych małych bibelotów, które znajdziemy w każdym domu.



Nie będę się rozpisywać jak je wykonać,wystarczy popatrzeć na małe "tutoriale" i wszystko będzie już jasne. Są naprawdę łatwe ;)



Mi najbardziej podoba się ostatnia, i na pewno na tych trzech nie poprzestanę :) A Wy co o nich sądzicie?



Pozdrawiam Cieplutko, Klaudia.

16 komentarzy:

  1. haha to ładnie ;D a mi potrzebny wlasnie konspekt dla dzieci jakiś taki włąsnie ma byc ciekawy rozwijający w zakresie polskiego matmy (takie połączenie) żeby tam też było przeplecione coś z higiena no taki jakis ogólny xD hehe żeby zaciekawic dzieci ;D

    Ps. kokardki cudne Ci wyszły ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł :). Zapraszam do mnie po wyróżnienie :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny tutorial na kokardki :). Wyszły ci rewelacyjnie. Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, bardzo mi się podobają. Ciekawie piszesz i świetnie wszystko tłumaczysz.
    Obserwuję i na pewno będę zaglądać.
    w wolnej chwili (oczywiście jeśli masz ochotę) zapraszam na mojego bloga. Tam również trochę tworzę.
    www.suoegrog.blogspot.com.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kokardki,niewiele potrzeba ,a takie cudeńka można zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej. Jestem w klasie maturalnej i mam kolejną prośbę o pomoc w przygotowaniu prezentacji do matury ustnej. Poszukuję osób które znają następujące książki lub filmy:
    1. Chuda,
    2. Sala samobójców,
    3. Życie na drzwiach lodówki,
    4. Requiem dla snu,
    5. My, dzieci z dworca ZOO,
    6. Galerianki.
    Odpowiedź na moje pytania nie zajmie Ci więcej niż 10 minut. Byłabym bardzo wdzięczna za każdą pomoc.
    Więcej informacji znajdziesz w ostatnim poście na moim blogu suoegrog.blogspot.com
    Tam też, w komentarzach, można wyrazić chęć pomocy. Możesz się ze mną skontaktować także drogą mailową: suoegrog.pl@gmail.com Z góry bardzo dziękuję za pomoc!!

    PS. Przepraszam za SPAM..

    OdpowiedzUsuń
  7. o to jak bys mogła to wyslij mi Kochana na emaila :) może akurat będzie oki :) cos pomyślę :) hehe

    paulinab2_16@o2.pl


    Dziękuję:**

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja i moje dwie lewe ręce :D zobacze co mam w domu i wykombinuje takie kokardeczki:D

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie świetne :) robię kokardki bardzo podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam Cię do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  11. och cudne<3 uwielbiam muszki<3

    OdpowiedzUsuń
  12. ach, kokardki... Zawsze da się zrobić z resztek, nigdy nie wiadomo, w jakim kolorze/stylu może się przydać na 5 minut przed wyjściem! :) Można je robić w nieskończoność! :) A Twoje bardzo fajne, najbardziej podoba mi się ta ze sznurkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie słodkie *.*

    Obserwuję, pozdrawiam i liczę na rewanżyk ;))
    Wpadnij do mnie jeśli chcesz. Ostrzegam tylko, że dopiero zaczynam ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny pomysl. Kokardki zawsze się do czegos przydadza ;-)))Ja kiedyś próbowalam robic z jeansu kokardki, ale darowalam sobie;p Dołączam do obserwowanych;)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dżinsowa kokardka jest śliczna :) Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze,bo to chyba one najbardziej mobilizuje mnie do działania :)