wtorek, 21 maja 2013

Z INNEJ BECZKI # wyróżnienie


Hej :)


Mimo dalszego borykania się z "niedoczasem" postanowiłam odpisać szybciutko na wyróżnienie które otrzymałam od Marleny z bloga broszka-handmade, chciałam bardzo podziękować, jest mi naprawdę bardzo miło :)I oczywiście zapraszam na jej bloga :)

Wyróżnienie

Wyróżnienie polega na odpowiedzi na 11 zadanych pytań, zadaniu swoich 11 pytań i zaproszeniu kolejnych 11 blogerów do zabawy :)

A więc zacznę od odpowiedzi


1. Wiosna czy jesień?
Ciężki wybór, ale skoro mam wybrać wiosna.
2. Kolorowy czy jednobarwny?
Kolorowy.
3. Słodki czy ostry?
Ostry.
4. Owoce czy słodycze?
Owoc.
5. Kino czy teatr?
Wolę teatr, ale paradoksalnie częściej chodzę do kina. Po pierwsze mam bliżej, po drugie bilet  z zniżką studencką kosztuje frakcję ceny biletu do teatru.
6. Książka czy film
Zmiennie, i to i to.
7. Komedia czy dramat? 
Komedia.
8 Spodnie czy spódnica? 
Wolę dziewczyny w spódnicach, sama częściej chodzę w spodniach.
9. Biżuteria srebrna czy sutasz?   
Miedziane badziewie.
10. Decoupage czy scrapbooking?  
Decoupage.
11. Blogi czy portale społecznościowe? 
Blogi!

Teraz moje pytania ;)


1. Ranny ptaszek czy nocny marek?
2. Słodko czy słono?
3. Morze czy góry?
4. Wakacje czy ferie?
5. Markowo czy lumpkowo?
6. Obcasy czy baleriny?
7. Psy czy koty?
8. Słodkie lenistwo czy aktywny wypoczynek?
9. Rozrzutność czy oszczędność?
10. Pedantyzm czy nieład?
11. I ostanie nieco wyłamujące się z mojego założenia „czy” , dlaczego piszesz bloga?

I blogi które chciałam wyróżnić:

11.pattielicious

Wcale to nie było takie łatwe :)

Zapraszam do zabawy :)

Pozdrawiam Cieplutko, Klaudia.

4 komentarze:

  1. Dziękuję!:* w następnej notce odpowiem ;-)))
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! :) Ale mi się tagów nazbierało :D muszę odpowiedzieć w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miedziane badziwie, lubię :D

    Dziękuję za nominację, zaraz się biorę za odpowiadanie! (przepraszam za poślizg, ale wiesz, co jest - sesja, koła, zalizcenia...)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze,bo to chyba one najbardziej mobilizuje mnie do działania :)