sobota, 18 maja 2013

Z INNEJ BECZKI #22

Hej :)

Dziś się pożalę i powiem że ostatnio nie mam w ogóle czasu na tworzenie :( A przez to i blog został nieco zaniedbany...
Co gorsza taki stan rzeczy utrzyma się jeszcze przez około tydzień...

Obowiązki uczelniane, praktyki w szkole i jeszcze parę innych zbiegło się w czasie, i muszę to przeczekać :)

Doszłam już do takiego "niedospania" że zaczynam zazdrościć mojemu psu :)


Ale muszę jakoś to przetrwać, i ograniczyć moje DIY do pomocy dydaktycznych :)




Pozdrawiam Cieplutko, Klaudia.

4 komentarze:

  1. Spokojnie, brak czasu na tworzenie (ostatnio) jest mi dobrze znany , także załatw wszystkie swoje sprawy i wracaj do nas ;* ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam to samo.. bardzo fajnie nietoperze :D
    pozdrawiaam!

    OdpowiedzUsuń
  3. pies jest przepiekny!:D się wyleguje;p A nietoperze fajnie wyglądaja ;-))))
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nietoperze bardzo fajne. Ja też niestety ostatnio narzekam na brak czasu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze,bo to chyba one najbardziej mobilizuje mnie do działania :)