wtorek, 30 kwietnia 2013

ZRÓB TO SAMa #20

Hej :)

W ostatnim czasie udało mi się ocalić przed zapomnieniem, tudzież  pozbyciem się...3 torebki.


Ich zmiany są  niewielkie, ale dla mnie znaczące :).Gdyby nie troszkę inwencji poszły by już dalej w świat :) A tak pozostają ze mną.

Pierwsza z nich, która kosztowała mnie najwiecej pracy, to duża torba z zdartymi skórkami.


Postanowiłam jej "rogi" obszyć muliną.... co niestety nie okazało się łatwe, i pokłułam sobie całe palce igłą :(. Ale z efektu jestem zadowolona :)


Kolejna to pleciona torebeczka, z odprutym zamkiem.


Zamek oczywiście przyszyłam bez trudu, a dla przełamania jej charakteru dodałam kilka złotych ćwieków. Mi teraz podoba się dużo bardziej :)


Ostatnia została torebeczka, która właściwie nie miała wad...ale i tak postanowiłam ją nieco odświeżyć :)


Z starej skórkowej spódniczki wycięłam jaskółki (wiem że nie są już modne, ale...) i przykleiłam je na solidnej dwustronnej taśmie :) Ozdabiając dodatkowo gwiazdkami :)



Przyznam że jak rzadko, jestem zadowolona w 100% z każdej z przeróbek :)

Pozdrawiam Cieplutko, Klaudia.

22 komentarze:

  1. świetnie to wyszło:) ładne rezultaty!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie Ci to wyszło!:) najlepsza z ptaszkami;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam bardzo, za miłe komentarze :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne! Ja też mam torebkę z popękanymi skórkami, ale oprócz tego wkręciła mi się w szprychy, kiedy jechałam na rowerze i trzymałam ją wiszącą na kierownicy... Już jej nie odratuję :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No po opisie widzę że wiele przeszła :) Ale ja kiedy nie umiem z czymś się rozstać, z powodu zużycia.... tłumaczę sobie że to wszystko co dana rzecz przeszła, tylko ją "uszlachetniło"...i noszę dalej :) ;P

      Usuń
  5. Wszystkie super !
    Najbardziej zaimponowała mi ostatnia, wygląda świetnie ! Jakbym taką zobaczyła w sklepie bez zawahania bym ją kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za wizytę u mnie. Bardzo fajny sposób na odnowienie torebek :). Czekam na jakieś kartki quillingowe u ciebie :). Te które widziałam są śliczne :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie przerobione torebki ! a jaskółki wymiatają! :)

    u mnie w małym miasteczku co jakiś czas znajdę coś fajnego w sh, ale naprawdę ciężko .. :( jestem z Trzemeszna, pomiędzy Gnieznem a Mogilnem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prowadzisz bardzo fajnego i pożytecznego bloga:)Pozwolisz ,że zagoszczę u Ciebie :)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. moge ukrasc pomysł z muliną? jest genialny muszę go wykorzystać bo mam jedną toerbke, która szuka lekarza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetne pomysły ! Ostatnia jest genialna... Bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. swietne DIY... torebki od razu wygladaja lepiej, modniej sama pokombinuje w domu z torbami;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale miałaś genialne pomysły! ta ostatnia torebka wyszła Ci najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ej swietnie ci to wyszlo :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyle czoła, bo moje torebki potargane są schowane w szafie i jakoś nie spieszy mi się by je odnowić.
    Wyszło świetnie!
    Pozwolę sobie zaglądać tu częściej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Będzie mi bardzo miło ;)))

      Usuń

Dziękuję za komentarze,bo to chyba one najbardziej mobilizuje mnie do działania :)