czwartek, 18 kwietnia 2013

ZRÓB TO SAMa #19

Hej :)

Taka dziś piękna pogoda ;), zdecydowanie mobilizująca do działania... że postanowiłam, mimo naprawdę dużego "niedoczasu" zamieścić nowego posta ;)

Ja z natury jestem osobą dość oszczędną i znam wartość pieniądza :). Dlatego bardzo nie lubię wyrzucać rzeczy w których drzemie jeszcze jakiś potencjał.... i można jej jakoś wykorzystać.

Z drugiej jednak strony nie jestem jakimś wielkim chomikiem i nie lubię kiedy mam tzw. "przyda się" zbyt wiele...
Dlatego dla wszystkiego staram się znaleźć szybko nowe zastosowanie;)

I kiedy ostatnio (w trakcie wiosennych porządków) znalazłam w łazience lakiery, które sama nie wiem jak i dlaczego trafiły do mojej kosmetyczki, postanowiłam je wykorzystać do pomalowania drewnianych szkatułek z empiku.


Malowanie ich zajęło mi co prawda troszkę czasu, gdyż należę do tych osób które nie przepadają za zbyt długim siedzeniem w oparach lakieru....


Ale pracę podzieliłam sobie na kilka etapów, nie ukrywam że najbardziej podobało mi się malowanie lakierami croc... Lubię patrzeć jak tak ładnie pękają :)


I w ten oto sposób wykorzystałam stare nienadające się już (prawie) do niczego lakiery.

I zdobyłam nowe pudełeczka na moje bibeloty ;)
Chyba nawet nie wyszły tak najgorzej?

Pozdrawiam Cieplutko, Klaudia.


12 komentarzy:

  1. właśnie mi uświadomiłaś że mam kilka lakierów których już wieki nie używam ;D a efekty Twojej pracy zachęcają mnie do wykorzystania ich :)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja durna wyrzuciłam stare lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają świetnie! Ja też wyrzuciłam stare lakiery :( A ja na stare książki, których szkoda wyrzucić okleiłam kartony po ryzach papieru do drukarki ozdobnym papierem i świetnie się sprawują :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze,bo to chyba one najbardziej mobilizuje mnie do działania :)