czwartek, 11 kwietnia 2013

ZRÓB TO SAMa #18

Hej :)

Przyznam że ostatnio nie mam za wiele czasu na przeróbki... uczelnia w tym tygodniu pochłonęła mnie bez reszty, co gorsza kolejny tydzień zapowiada się taki sam :(

No może nie całkiem bez reszty, ale każdą wolną chwilę staram się wykorzystać na wiosenne porządki... sprzątam wszędzie gdzie się tylko da, natrafiając przy okazji na różne zapomniane rzeczy. Jak na przykład ta kurtka...

po mojej ingerencji...

...przerabiałam ją już jakiś czas temu. Moja ingerencja w nią nie należała do wielkich, po prostu ją naćwiekowałam... i doszłam do wniosku, że efekt nie jest najgorszy jak na pierwszy raz :)...ale zdecydowanie zbyt "agresywny" jak dla mnie :). Trafia ona więc na stos rzeczy to wystawienia na allegro, mam nadzieję że i z tymi niedługo się uporam :).

tu jeszcze przed...

Pozdrawiam Cieplutko, Klaudia.

11 komentarzy:

  1. Kurtka jest super;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci to wyszło :) Moja współlokatorka przyozdobiła sobie tak trampki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O! Dziękuję ślicznie :) to właśnie dzięki takim komentarzom widzę sens w tym co robię :)
    :*

    a kurtka wygląda teraz o wiele sympatyczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie to nadało stylizacja poweru :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za paczkę i również Cię pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzę poczta polska szaleje, żeby paczka z Ursynowa na Mokotów szła prawie tydzień :P :) Ale dobrze że dotarła :) Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Pięknie to Tobie wyszło ;)
    Zapraszam do mnie: ilonastejbach.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby tylko kilka cwiekow a taka wielka zmiana :) bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze,bo to chyba one najbardziej mobilizuje mnie do działania :)