poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Z INNEJ BECZKI #wyniki konkursu

Hej :)

Tak jak obiecałam, są już wyniki mojego pierwszego rozdania ;)
Bardzo dziękuję za wszystkie zgłoszenia i miłe komentarze. 
Niestety wygrać mogły tylko trzy osoby :)numery przypisałam do kolejności komentarzy.


Szczęśliwymi wygranymi są:

Małgorzata Chrobak - I zestaw
Sylwiaxx16 - II zestaw
Karotka250ml - III zestaw 

Wygranym gratuluję, i proszę o sprawdzenie skrzynek mailowych:)
Im szybciej otrzymam Wasze adresy, tym szybciej wyślę paczuszki :)

A tymczasem u mnie na i za oknem W KOŃCU pojawia się wiosna!!! 



Pozdrawiam Cieplutko, Klaudia.

3 komentarze:

  1. Strasznie się cieszę, dziękuję! :) Już wysłałam maila :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, odebrałam :) Jutro postaram się wysłać paczuszkę :)

      Usuń
  2. Dziękuję serdecznie za wspaniałą nagrodę:) Ale się ucieszyłam, gdy tylko zobaczyłam wyniki:) To na dobry początek tygodnia:) Już wysłałam do Ciebie maila:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze,bo to chyba one najbardziej mobilizuje mnie do działania :)