czwartek, 21 marca 2013

ZRÓB TO SAMa #16

Hej :)

No i gdzie mamy naszą obiecaną wiosnę? Ja już tak bardzo jej chcę... że zaraz zacznę zjadać śnieg ;)...

Ale zanim zacznę pochwalę się Wam moim nowym naszyjnikiem :)
Wykonałam go z rzeczy poniżej...


Najwięcej czasu zajeło mi tworzenie materiałowych różyczek, które pojawiły się już chyba na wszystkich blogach typu DIY, nie będę więc opisywać jak je zrobić...


Przyznam że jestem z niego zadowolona ;) Będzie idealny na komunię mojej siostrzenicy do prostej grafitowej princeski...

Pozdrawiam Cieplutko, Klaudia.

10 komentarzy:

  1. W życiu bym sama czegoś takiego nie zrobiła! Przepiękny jest :) Te róże są jakoś poupinane? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, tak te róże są szyte :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny :) idealny do sukienki wieczorowej ;)
    dziękuję za wizytę u mnie i zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny ten naszyjnik jest! :)
    na pewno do tej sukienki będzie idealny! :)
    pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Powiem nieskromnie że i mi się spodobał :D

      Usuń
  6. Naszyjnik cudowny podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie tu u Ciebie :) Masz wspaniałe pomysły, zostaję z z przyjemnością na dłużej.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny:)
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobne materiały i też niedługo będę taki robić, faktycznie wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobne materiały i też niedługo zamierzam taki zrobić. Faktycznie bardzo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze,bo to chyba one najbardziej mobilizuje mnie do działania :)