czwartek, 14 marca 2013

ZRÓB TO SAMa #15

Hej :)

Czy wy też już tęsknicie za wiosną ? Ja bardzo :D

Chodź co prawda za oknem wiosny ani widu ani słychu, nad czym bardzo ubolewam...w mojej szafie przygotowania do wiosny trwają :)!

Część rzeczy z niej oddaję dalej, część sprzedaję, a pozostałe oczywiście przerabiam.

I tak oto wpadły w moje ręcę chińskie baletki, kupione za ok. 15 zł, dwa sezony temu :)
Pomyślałam że będą idealne na kocie baletki.


Zainspirowałam się bucikami, które można kupić tu .
Przyznam że przez jakiś czas bardzo mnie kusiły...ale po przemyśleniu doszłam do wniosku że szkoda mi troszę 90 zł, na coś co będzie modne pewnie jeden sezon. 

I tak oto powstały moje kocie buty :)


Przygotowanie ich nie zajeło mi wiele czasu, potrzebowałam właściwie tylko: permanentnego mazaka i szablonu.


Oczywiście mazak watro wcześniej spradzić w niewidocznym miejscu, jak zachowuje się na powierzchni buta.


A potem do dzieła :)


Myślę że jakikolwiek opis jest już zbędny, zdjęcia powinny mówić wszystko :)

Buziaki, Klaudia.

6 komentarzy:

  1. Zimowy tłuszczyk trzeba zrzucić :) W kupie siła - ja też trzymam za nas kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo oryginalny pomysł :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://timeforus-momandson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze,bo to chyba one najbardziej mobilizuje mnie do działania :)