czwartek, 7 marca 2013

ZRÓB TO SAMa #13

Hej,

Dziś chciałam Wam pokazać mój pierwszy, nieco zabawny kołnierzyk bebe :)


Wykonałam go z starego paska w robociki.... nie wiem jednak na ile będzie on trwały, gdyż jak można zauważyć nie jest on obszyty nićmi.


Moje niewielkie umiejętności krawieckie i brak maszyny zmusiły mnie do pewnej sztuczki...a mianowicie, moją sztuczką na jego niestrzępienie jest wprasowanie z drugiej strony flizeliny ;)


Mam nadzieję że okaże się być skuteczna...bo przyznam że bardzo spodobał mi się ten rodzaj dodatku, i już mam kilka pomysłów na kolejne :)


Oczywiście jak powstaną szybciutko się nimi pochwalę.

Pozdrawiam Cieplutko, Klaudia.

1 komentarz:

  1. świetny :D też już taki robiłam i myślę, że jeszcze nie raz zrobię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze,bo to chyba one najbardziej mobilizuje mnie do działania :)