czwartek, 28 marca 2013

Z INNEJ BECZKI #konkurs


Hej ;)

Dziś przychodzę do Was z nieco innym postem… A mianowicie z rozdaniem.


Ponieważ już śmiało mogę powiedzieć że oswoiłam się z swoim blogiem jak i ogólnie „blogsferą” :)

Zachęcona tym że coraz więcej osób tu zagląda a statystyka wyświetleń systematycznie rośnie, chciałam w ramach podziękowania zorganizować dla Was moje pierwsze rozdanie.



Do zdobycia są 3 zestawy sztucznej biżuterii :)


Żeby je zdobyć wystarczy dodać mojego bloga do publicznie obserwowanych (umożliwiłam to w ustawieniach… przynajmniej mam taką nadzieję) i zostawić komentarz z swoim imieniem i mailem pod którymkolwiek z postów.
 

Swoje zgłoszenia można nadsyłać do 7 kwietnia, do godziny 24. 
Losowanie i wyniki pojawią się 8 kwietnia na blogu.


Zapraszam do  zabawy! :D


Pozdrawiam Cieplutko, Klaudia.

24 komentarze:

  1. Karolina
    karotka250ml.blogspot.com

    dziękuję za wiadomość o rozdaniu! :) 2 zestaw mi się mega podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. karotka.250ml@gmail.com :) to z rozpędu :D

      Usuń
    2. Luzik :) niby tylko "." ...a jakie znaczenie :P :D

      Usuń
  2. z chęcią wezmę udział! może mi się uda :) choć raz :) hehe

    Paulina
    Paulinab2_16@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzena
    marzena.wiszniewska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za odwiedziny! To ja też spróbuję ;)
    Anita
    anitozaur@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrycja
    patguanoapes@gmail.com

    Zapraszam na bloga!
    mybigworldooffantasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Aneta Sz. :))

    aneta.szu19@gmail.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bernadeta
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Agnieszka matysek30 marca 2013 12:29

    agnieszka830401@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. pozdrawiam,
    Magdalena
    magdamus@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią biorę udział w Twojej zabawie:)
    Małgorzata
    mail: fantazyjneupominki@poczta.fm
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się ;)
    Sylwia
    xxsylviaxx@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze,bo to chyba one najbardziej mobilizuje mnie do działania :)