sobota, 30 marca 2013

Z INNEJ BECZKI #17


Hej :)

I jak mijają u Was przygotowania przedświąteczne? :)
Święconki już przystrojone, mazurki popieczone … tylko czekanie na jutrzejsze śniadanko? ;)


Ja w tym roku święta spędzam u rodziny mojego lubego, więc można powiedzieć że jadę na gotowe.
 Jedyne czym musiałam się martwić było to  czy rzeżucha wyrośnie na czas i czy uda mi się przed wyjazdem zrobić sałatkę z tuńczyka.

I na całe szczęście udało się to i to :D


Wam natomiast z okazji świąt chciałam życzyć smacznego jajeczka, ciepłej rodzinnej atmosfery, i umiarkowanie mokrego dyngusa.

Moje pierwsze w życiu quilingowe kartki:)
Pozdrawiam Cieplutko, Klaudia.

7 komentarzy:

  1. Ja wczoraj posiałam rzeżuchę, bo świąteczną już zjadłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi już się troszkę przejadła ;) Chyba przesadziłam w tym roku z ilością :).... i prędko jej znów nie zasieję :)

      Usuń
  2. Radosnych swiat.!
    mm-adi.blogspot.com
    oberwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Te karteczki jak na pierwszy raz wyszły Ci pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze,bo to chyba one najbardziej mobilizuje mnie do działania :)