czwartek, 28 lutego 2013

ZRÓB TO SAMa #12

Hej :)

Dziś kolejne szydełkowe cudo, wykonane przeze mnie i moją mamę :)
Prace przy nim zostały oczywiście sprawiedliwie podzielone.

Do mamy należało wykonanie na szydełku części według wysłanego jej "projektu" (chodź to zdecydowanie za duże słowo jak na rysunek w paincie ;P).



Powyższy rekin ma wymiary idealne na samsung galaxy ace , gdyby ktoś był ciekaw.

Do jego wykonania potrzebujemy:
zdolnej mamy (ewentualnie wełny i szydełka), filcu, kleju, nożyczek, igły i czegoś na oczy.


Po wykonaniu kieszonki i płetw, zszywamy je razem. Nie zszywając boków rekina.


Następnie wycinamy z filcu język oraz zęby i przyklejamy je.



Najtrudniejszy jest wybór oczu, ja zdecydowałam się na guziki ;)



Teraz zszywamy całość i oto mamy naszego potwora ;D!



Chodź jak na potwora wyszedł zdecydowanie za uroczy!

Pozdrawiam Cieplutko, Klaudia.



2 komentarze:

Dziękuję za komentarze,bo to chyba one najbardziej mobilizuje mnie do działania :)