piątek, 25 stycznia 2013

ZRÓB TO SAMa #9

Hej ;)

Dziś piszę do Was z nieco innego niż zwykle miejsca, mianowicie z mojego rodzinnego domu ;)

Siedzę w domku już od wtorku... i nacieszyć się nie mogę ;)

Jeszcze teraz kiedy do Bielska powróciły moje licealne psiapsióły... mogłabym tu siedzieć i siedzieć ;D

Ale nie o tym... dziś chciałam Was zainspirować do stworzenia kubraczków na kubki, które urzekły mnie jakiś czas temu.
Ja niestety sama szydełkować nie umiem, więc zakupiwszy włóczkę...zleciłam wykonanie ich mojej mamie.

I kiedy tylko przyjechałam do domu, zobaczyłam pierwsze cudeńka...
które oczywiście zabieram ze sobą ;)


Nie będe  tu zagłębiać tematu jak je wykonać, bo jak powiedziałam ...szydełkować niestety nie umiem (dobrze że jest mama ;D )

Dla mnie najważniejszy jest efekt :) Który według mnie jest świetny... teraz moje zdekompletowane kubeczki połączy jedno, ciepłe kolorowe kubraczki :)



A na koniec nie była bym sobą gdybym nie pochwaliła się moimi łupkami z sh, które musiałam oczywiście odwiedzić :)

Najbardziej cieszę się z ślicznej skórkowej torebeczki za 7,50 :D,już czeka grzecznie do lata!


Pozdrawiam Cieplutko, Klaudia. 

1 komentarz:

Dziękuję za komentarze,bo to chyba one najbardziej mobilizuje mnie do działania :)