środa, 16 stycznia 2013

ZRÓB TO SAMa #8


Hej  ;)


Od jakiegoś czasu marzą mi się rajstopy ombre … Niestety ich cena jest powalająca! I oczywiście stanowczo za wysoka!

Dlatego też  postanowiłam zrobić je sobie sama ;)



Do ich wykonania potrzebujemy:

-Białe rajstopy ( 40, 60 den)… moje zostały wygrzebane z czeluści szafy.

-Farbki do tkanin ( jeśli chcemy żeby rajstopy były częściowo  białe, wystarczy oczywiście jeden kolor).

-Garnek emaliowany i troszkę wolnego czasu.


Kiedy już wszystko mamy wkraczamy to dzieła:

Na początku określamy na jakiej wysokości chcemy aby nasze rajstopki zmieniły kolor, gdy to już ustalimy w emaliowanym garnku z wodą zamaczamy część ( pamiętając o tym żeby zamoczyć troszkę mniej niż ustaliłyśmy, ponieważ zadziała tu efekt gąbki... i wypiją one troszkę wody). 

  
Następnie gotujemy je zgodnie z instrukcją na farbce i suszymy...

Kiedy rajstopy wyschną z jednej strony, możemy powtórzyć czynność z drugą stroną rajstop.



Ja na końcu wrzuciłam na chwileczkę całe rajstopy do czerwonego koloru… i niestety troszkę straciły one na uroku…
 


Ale efekt i tak wydaje mi się ciekawy :)!

Ps. Korzystając z okazji farbowania rajstop, zafarbowałam sobie moją koszulkę do spania...ale nią nie będę się chwalić.


Pozdrawiam Cieplutko, Klaudia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze,bo to chyba one najbardziej mobilizuje mnie do działania :)