środa, 9 stycznia 2013

ZRÓB TO SAMa #7

Hej :)

Ostatnio zabrałam się za renowację torebki znalezionej w czasie świąt w domu.
Jest to  panieński torebka mojej mamy...którą próbowałam przerobić jeszcze w liceum...czyli ładne 5 lat temu!

Nie zajęło mi to wiele czasu...ale i z efektu nie jestem zadowolona w 100%.... zapięcie nie jest dopasowane. Niestety nie udało mi się znaleźć nic innego,myślałam o jakimś dużym złotym zapięciu? Ale przyznam że nie mam teraz czasu odwiedzić pasmanterii.

Sesja, praktyki w szkole i rosyjski, wszystko się ze sobą zbiegło. A do tego jestem przeziębiona.
Mimo to mam nadzieję że z wszystkim szybko się uporam, bo mam dużo materiałów na nowe posty ;)

A Was zachęcam to zerknięcia do szaf mam, babć ;) Myślę że można znaleźć tam nie jedną perełkę!

w trakcie pracy...
a tu efekt końcowy ;)

Pozdrawiam Cieplutko, Klaudia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze,bo to chyba one najbardziej mobilizuje mnie do działania :)