wtorek, 4 grudnia 2012

ZRÓB TO SAMa #3



Hej ;D

Dziś przychodzę do Was z pomysłem na ciekawy i niebanalny papierowy naszyjnik.

Do jego wykonania potrzebujemy:

Kolorowe gazety, klej na ciepło, nożyk/ nożyczki, łańcuszek/ rzemyk


Do dzieła:

1. Gazety rozcinamy na paski mniej więcej tej samej szerokości (u mnie 10 cm).


2. Składamy je kilkukrotnie , również dbając o to aby ich szerokość była względnie taka sama (u mnie 1 cm), i sklejamy na końcach.


3. Gotowe paski zawijamy w „ślimaczki” , które również na końcach solidnie zaklejamy.


4. Tak gotowe ślimaczki sklejamy ze sobą w dowolny kształt.Kiedy już klej dobrze zaschnie, możemy dla pewności podkleić koraliki od wewnętrznej strony.


5. Do dwóch krańcowych „ślimaczków” przyklejamy łańcuszek, i mamy gotowy naszyjnik.


Całość powinna zająć nam do 30 minut, przy kilkunastu koralikach.

Mój wyszedł jak widać na powyższych zdjęciach;). Jestem z niego zadowolona, i na pewno nie jest to ostatni naszyjnik tego typu... przyznam że troszkę zagalopowałam się z robieniem „ślimaczków”… i powstaną jeszcze naszyjniki upominkowe pod choinkę ;D


Pozdrawiam Cieplutko, Klaudia.

1 komentarz:

  1. wow, świetne. O tym jeszcze nie słyszałam.. początkowo myślałam że to kapsle :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze,bo to chyba one najbardziej mobilizuje mnie do działania :)