czwartek, 4 października 2012

# ZACZYNAMY


Z pierwszym wpisem jest troszkę jak z pierwszym razem...wiele stresu o nic!
A i tak każdy następny (wpis) okazuje się być lepszy .Jest jeszcze jedno podobieństwo,nie powinno się tego za bardzo planować bo i tak niewiele z tego wyjdzie...
Tak więc bez większych wstępów chciałam zainaugurować mojego bloga!

O czym będzie? O mnie i mojej małej nierzeczywistej-rzeczywistości

…i jak sama nazwa wskazuje creatus łac. twórczy, kreatywny...
i taki właśnie mam zamiar tworzyć blog... kreatywny! pełen  ciekawych pomysłów DIY :)

...a co wyjdzie zobaczymy ;D!


Ps. Chciałam zaznaczyć że z pewnością pierwszy okres będzie okresem wielu zmian, zaznajamiania się z platformą, wybór szaty i generalnie "zaprzyjaźniania" się z tym światem :)

Pozdrawiam Cieplutko, Klaudia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze,bo to chyba one najbardziej mobilizuje mnie do działania :)